Sveiki,

Bendrai paėmus, sutinku su Aidu, kad galima remtis vien oficialiu
administracinių vienetų (savivaldybų ir seniūnijų) suskaldymu.
Vilniuje 8 lygio gyvenviečių nelabai yra, nebent nori apriboti į
savivaldybės teritoriją patenkančius kaimus (pvz: Vilniaus m. sav.,
Liudvinavo k.).  6 lygio "Vilniaus miesto" irgi nėra, aktuali tik
Vilniaus m. sav. administracinė riba.

On Tue, Mar 22, 2011 at 12:25:57PM +0200, Aidas Kasparas wrote:
> Na, su savivaldybėm, mano supratimu, viskas paprasta -- skaitome
> įstatymą, kaip Lietuva padalinta, ir pagal jo raidę dėliojam.
>
> Ką reiškia „miestas“, kam jis galėtų/ turėtų būti naudojamas aš kol kas
> nesuprantu. Gal galima pavyzdžių kur reikia „miesto“ žymėjimo (ir
> savivaldybių neužtenka)?

Yra dar tokia sąvoka "baltų ženklų" zona.  Važiuojant iš Vilniaus iš
Lazdynų pro Gariūnus, baltas ženklas perbrauktas VILNIUS yra
neprivažiavus Gariūnų/Savanorių 2 lygių sankryžos, nors Vilniaus
m. sav. teritorija tęsiasi tolyn dar kelis kilometrus visom krypim.
Panašiai, važiuojant Savanorių prosp. Kauno kryptimi Vilniaus pabaigos
ženklas stovi už Savanorių-Galvės sankryžos.  Nei OSM, nei kiti
žemėlapiai, "baltų ženklų zonos" nerodo, ir nemanau, kad verta.  Gal
tik keliuose greičių limitus sužymėt reiktų.

Albertas