On Tue, Mar 22, 2011 at 04:16:37PM +0200, Albertas Agejevas wrote:
> Yra dar tokia sąvoka "baltų ženklų" zona.  Važiuojant iš Vilniaus iš
> Lazdynų pro Gariūnus, baltas ženklas perbrauktas VILNIUS yra
> neprivažiavus Gariūnų/Savanorių 2 lygių sankryžos, nors Vilniaus
> m. sav. teritorija tęsiasi tolyn dar kelis kilometrus visom krypim.
> Panašiai, važiuojant Savanorių prosp. Kauno kryptimi Vilniaus pabaigos
> ženklas stovi už Savanorių-Galvės sankryžos.  Nei OSM, nei kiti
> žemėlapiai, "baltų ženklų zonos" nerodo, ir nemanau, kad verta.  Gal
> tik keliuose greičių limitus sužymėt reiktų.

Verta pridurti, aš gyvenu Vilniaus m. sav., už baltų Vilniaus ženklų
ribos.  Mano adresas yra "Gatvė g. X-Y, Vilnius 12345" pavidalo.
Visom praktinėm reikšmėm savivaldybė yra miestas.

Tai, kad Grigiškės yra atskiras "miestas", kai, pvz, Naujoji Vilnia
nėra, tik laikinas istorinis nesusipratimas.  Laikinas gatvių
"namespace'ų" konfliktas sujungus du administracinius vienetus.

Albertas