2018-12-28, pn, 16:16 Aidas Kasparas rašė:
> O gal žinai iš kur gauti dokumentą „Lietuvos Respublikos teritorijos M 1:50
> 000
> topografinio žemėlapio TOP50LKS sutartinių ženklų schemos“? Nes Google
> duoda tik užuominas, kad NŽT gavo pinigų už tokio daikto parengimą. Aš
> turiu vilties, kad ten bus parašyta, kur turi būti nubrėžta užtvankos linija.

  Geoportale tokio dokumento nėra:
  https://www.geoportal.lt/geoportal/specifikacijos?inheritRedirect=true
  Jei Andrius ar Marius nepastebės šito klausimo, paklausiu atskirai vėliau :-)

> Manau, kad gausis. Tik ar tai yra problema? 50K žemėlapyje 1mm = 50m.
> Ar mes apskritai turime vietą, kur atstumas nuo pylimo viršaus iki vandens
> yra didesnis nei 10m? Taigi tuos 0,2mm užims žymėjimo linija, jau neskaitant
> spyglių.

  O tai Kauno HE argi nesigaus 10m? Vanduo ten ojoj kaip toli nuo
kelio, kuris yra aukščiausioje vietoje(?).

  Na bet kokiu atveju, reikia bandyti. Gaunasi, kad jei pylimu eina
kelias, tai jam pridedame žymas man_made=embankment ir
embankment:type=dam, jei per pylimą neina kelias - tada tiesiog
brėžiam pylimo viršuje liniją ir jai dedame tas pačias žymas. Tik čia
problemėlė, smulkesniame mastelyje embankment pastorinta linija
pasislėps po kelio žymėjimu. Tai tektų nuo pat smulkiausio mastelio
rodyti ir „dantukus“. Kai buvo žymimas vandens kraštas, tai smulkiame
mastelyje gražiai šalia kelio matėsi stora juoda linija.
  TOP50LKS nėra embankment žymėjimo kaipo tokio. Matyt per smulkus
mastelis... Arba užtvankos embankmentas interpretuojamas kaip
užtvanka, kaip ir matosi 50K topo pavyzdyje.

--
Tomas