2018-12-28, pn, 20:01 Aidas Kasparas rašė:
> Na, jei pavyksta nupaišyti U formos pylimą, tada užtenka ir vienos.

  Bet aš nenoriu U formos pylimo :-) Man reikia užtvankos (plačiąja
prasme - su pylimais) linijos, kuri dažniausiai bus daugmaž tiesi :-)
Konkrečiai Kauno HE atveju - nereikalingi niuansai apie tai, kad yra
gelžkelis, kuris kažkur aukščiau, kažkur žemiau už lygiagrečiai
einantį automobilių kelią (tam yra izolinijos/horizontalės). Reikia
žemėlapio skaitytojui maksimaliai paprastai perduoti informaciją (gal
net smulkiame mastelyje) - čia yra užtvanka - vietovėje aiškiai
matomas objektas, tinkantis orientacijai.

> Bet jei riestoje dalyje visokių kitokių objektų kalnas, tai geriau tada
> po atskirą liniją kiekvienai stačiai daliai.

  O tai nesigaus kaip dabar yra (ypač Kaune) - reljefas bandomas
vaizduoti ne pagal paskirtį panaudotais cliff'ais, kai realiai tai yra
aukščio informacija, ją turėtų perteikti izolinijos/horizontalės? T.y.
papildomas sluoksnis, generuotas iš DEM, o ne į OSM sukrauti duomenys.

> Analogiškai gatvei ir šaligatviams -- gali pažymėti, kad tokie yra
> ant pačio kelio, gali „mikromapinti“ ir abiejose pusėse nupaišyti
> po atskirą objektą jų tikrosiose vietose.

  Taip, o tada ateina Tomas, ir rankomis pridėlioja footway=sidewalk
ant tokių primikromappintų objektų vien tam, kad vėliau juos būtų
galima išmesti iš žemėlapio, kur jie ne tik nereikalingi, bet ir
trukdo (padaro makalynę, kurioje naudinga info paskęsta tarp
bereikšmės) :-D
  Bet iš dalies sutinku, kad niekur nepabėgsi, bus (jau yra)
primappinta embankment ant kelių, kurie iškilę metrą iš aplinkos.
Todėl ir pasiūliau pridėti embankment:type=dam, kad pagal jį būtų
galima filtruoti konkrečiai užtvankoms naudingas embankment žymas, o
kitas ignoruoti :-) Čia toks footway=sidewalk analogas ;-)

--
Tomas