Sveiki!

On Mon, 14 Mar 2016 17:28:34 +0200, Rihards <ric...@nakts.net> wrote:

Problēmas ir dažos padomju dzīvojamos masīvos. Tur nevar saprast, kur ir
tā iela, bet kur ir piebraucamais ceļš, jo tie ir vienādi gan pēc
izskatā, gan pēc nozīmes. Piemēram:
 Džohara Dudajeva gatve vai Marsa gatve - tur to ielu var izdalīt ļoti
nosacīti, un tā būtiski neatšķiras no citam blakus pagalmu ceļiem.

 jā, šis ir līdzīgi gadījumiem, ko lauris minēja.
bet tomēr reāli iela ir tur, kur pašvaldība to ir noteikusi, pārējie visi sanāk "ceļi teritorijā". šur tur gan būs grūti saprast, kur īsti ir iela - varbūt survey/mapillary/pašvaldības info var līdzēt. ja nē, nekas, vienmēr un visur būs pa kādai nelielai neskaidrībai. ja nu galīgi nevaram saprast, liekam visus par living_street

Jā, es arī uzskatu ka jārīkojas no konkrētas situācijas. Ja nekā nevar to klasifikāciju sadalīt, tad ir tas kas ir.

No mana viedokļa problēma bija, ka dažreiz to living_street lika pagalmos, kur patiešam tas ir vienkārši pievedceļš, un pat nebija tas dzīvojamas zonas zīmju.
Tādos lielos dzīvojamas zonas kvartālos diez vai ko var labi sadalīt...

Ar cieņu, Vitālijs