On 6/1/07, Lambertus <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Floris Looijesteijn wrote:
> From: "Stefan de Konink" <[EMAIL PROTECTED]>

> ja dat is inderdaad waar maar hoe wou je een bronvermelding realiseren
> binnen osm? langs elk geimporteerd lijntje een vermelding lijkt me niet
> werkbaar en onderaan de kaart wordt ook een beetje lastig als we straks
> 100 bronnen hebben.
Dat is dus inderdaad de reden waarom de licentie problematiek zo lastig
is en waarom OSM dus *geen* copyrighted materiaal in de database wil
hebben.

100 bronnen is wel een beetje veel, maar als je bijvoorbeeld naar de kaarten
van Mapsource gaat kijken, dan krijg je er ook een stuk of 10 voor je
kiezen. En dat moest dan verplicht meegeprint worden bij een uitdraai ;-(

groeten,

            Danny