De bebording wordt verzorgd door ANWB, maar de knooppuntensystemen
worden neergelegd onder auspiciƫn van de provincies, iirc.

Deze aanschrijven om de coƶrdinaten van de knooppunten lijkt me
kansrijk. Ik heb eens een offerte uitgebracht aan een ondernemer die
er een webapplicatie omheen wilde laten bouwen, hij had de
knooppunten voor de Veluwe vrij eenvoudig gekregen.

Het lijkt mij trouwens ook een leuke en waardevolle toevoeging.

Op 17-jun-2007, om 22:45 heeft Klaas van Gend het volgende geschreven: