Ook binnen het netwerk is een nummer niet uniek, ik heb een netwerkkaart
gekocht van Twente en nummer 71 ligt midden in Borne en op dezelfde
hoogte net onder Oldenzaal, een afstand van nog geen 15 km hemelsbreed.
Het is dus wel enigszins verwarrend, omdat je al snel 2 dezelfde nummers
in je route hebt zitten.

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus

PS: Ik ben nieuw.. en bezig met Enschede