Welkom Jaap-Andre,

gezellig nog een tukker (ik kom oorspronkelijk uit Friesland en voel me
maar weinig tukker, maar toch). Ik hoop ook al op de fiets een groot
deel van oost-Twente te kunnen mappen. Ik heb mezelf eerst maar tot doel
gesteld om structureel met zuidelijk Enschede (nog boven de A35) bezig
te zijn. Ik heb zelf een Acer N35 van mijn ouders gekregen, geen super
apparaat, maar het werkt.
In ieder geval alvast veel succes met OSM!

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus