Je moet ook in kwantitatieve eigenschappen denken:
* Hoeveel track wil ik kunnen opslaan (in *tijd* en/of in kiezels)?
* Hoe lang gaat de batterij mee?

Verder lijkt me een probleemloze PC-koppeling ook een vereiste. Niet
met alle GPS-receivers kan dat (de goedkoopste modellen meestal niet).

Qua feedback is ook het verliezen / acquiren van signaal prettig
(hoorbaar signaal).

Verder: Backlight is ook wel erg handig.

Op 19-06-07 heeft Zoran Kovacevic<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/