Voor zover ik heb kunnen nagaan worden op de SD-kaart geen tracks
opgeslagen, alleen een soort logbestanden waarvan ik nog niet weet of
/ hoe ik die kan ontcijferen.

Op 19-06-07 heeft Zoran Kovacevic<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:

[...]
--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/