Ante Wessels schreef:

> Ik lees de features pagina toch anders. Daar is unclassified "lowest form of
> the interconnecting grid network".

Ja, het laagste niveau van het netwerk. In de steden zijn dat dus: de
straten voor lokaal verkeer.

> Residential is voor de woonwijk; winkels
> behoren bij de infrastructuur van woonwijken.

Wellicht, maar "residential street" betekent toch echt woonstraat, dus
met huizen, niet winkels. Het zou ook verwarrend zijn om "residential"
een andere betekenis te geven in de highway tag dan in de abutters tag.

Maar goed, deze discussie is enigszins achterhaald; ik neem aan dat de
data van AND geen informatie bevat over of een straat in een woonwijk of
een winkelcentrum of een bedrijventerrein ligt...

Eugene