Ante Wessels schreef:

> Ik begrijp interconnecting als verbindend, en het woordenboek geeft dat ook
> aan:
> http://www.thefreedictionary.com/interconnection

En ook straten in een woonwijk verbinden het ene punt met het andere,
behalve de doodlopende.

> Dat zie je ook op de features pagina. Het gaat van motorway naar primary,
> etc,
> naar unclassified, de laagste verbindende, daarna residential, om en in de
> wijk.

Dat zou betekenen dat de wegen die ik als "tertiary" zou omschrijven,
eigenlijk unclassifieds zijn, en dat geloof ik niet. Dat klopt ook niet
met de rendering door osmarender en mapnik, die unclassified en
residential hetzelfde weergeven. Ik denk dus dat er geen niveauverschil
tussen die twee kan zijn.

Maar ik geef toe dat de situatie wel verwarrend is. Daarom gebruik ik
"residential" dus niet.

Eugene