Eugene van der Pijll wrote:

> Dat was ik. Een voordeel is dat we dan snel een groot deel van de data
> gewoon kunnen importeren. We moeten (volgens mij) sowieso de
> overlappende data anders behandelen dan de data in lege gebieden (zie
> onder), en misschien moeten we wachten op een volgende JOSM-versie.

> Dan krijg je dus in de renderers dubbele segmenten; en dat kan best lang
> duren, want we moeten een heleboel met de hand bijwerken. En in JOSM
> zelf zijn dubbele wegen niet heel goed te onderscheiden van wegen met
> gescheiden rijbanen, of een weg met een fietspad ernaast.
>
> Ik zie daar twee oplossingen voor:
> [...]

hmmm kan je de een niet als wms-layer tonen, net als die landsat
beelden? Dat zou je eigenlijk met beide willen doen: Als wat we in osm
hebben al vrij uitgebreid is, wil je daar aanpassingen doen op basis van
  de AND data, als er nog weinig in OSM zit, wil je juist wat je hebt
overbrengen op de AND data. In combinatie met 'kleine' osm bestanden,
lijkt me dit een mooie optie.