De term is hier ook niet helemaal correct maar in principe test je of
een straat/node/whatever op veilige afstand zit en dan prak je em in
OSM, zoniet dan laat je hem er uit. Ik bedacht me net dat dit zwart-wit
scenario bijvoorbeeld lange straten richting gemapped gebied ook weg zou
laten...

Het is dan beter om de way op een node af te snijden zodra the dicht bij
komt - dan krijg je dus een grijs segment van ways die buiten het
gemappede gebied beginnen en daarna te dicht bij de rest komen.
Dergelijke straten moeten dan worden geknipt op de zoveel meter grens.

Berend