On Mon, July 16, 2007 1:42 pm, Milo van der Linden wrote:
> hmmm kan je de een niet als wms-layer tonen, net als die landsat
> beelden? Dat zou je eigenlijk met beide willen doen: Als wat we in osm
> hebben al vrij uitgebreid is, wil je daar aanpassingen doen op basis van
>   de AND data, als er nog weinig in OSM zit, wil je juist wat je hebt
> overbrengen op de AND data. In combinatie met 'kleine' osm bestanden,
> lijkt me dit een mooie optie.

Kleine osm bestanden leveren veel afstemmings en vastknopen problemen op.
Hoe groter de gebieden vanuit 1 bron, hoe efficienter, maar dus ook wel
weer hoe grover wat keuze van bron betreft. Omdat in een stad alles
verknoopt is, kunnen steden mogelijk het beste uit 1 bron komen.

Ik zou best een stad waar we veel aan gewerkt hebben, zoals Amsterdam of
Den Haag willen kunnen vergelijken, AND  en OSM.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante