On Fri, Jul 20, 2007 at 12:36:08PM +0200, Jeroen Dekkers wrote:
> Hoi Remco,

> Ik ben bekend met de sponsoring van XS4ALL. Zoals je kan zien draait
> de Vrijschrift server daar ook. :-) We hebben echter eerst hardware
> nodig voordat we over sponsoring van colocation kunnen nadenken. Mijn
> gevoel is dat voor hardware zorgen een groter probleem is dan hosting
> daarvoor te vinden....

zover ik weet kan xs4all ook hardware sponsoren, maar het kan ook zijn dat
ik het mis heb natuurlijk. In het sponsor verzoek kan er gezet worden wat er
nodig is, ook qua hardware, storage, etc. en dan kan je natuurlijk afwachten
hoe ver xs4all daar in wilt gaan. een paar servers is misschien het enige
dat voorlopig nodig is, en storage (voor bv nl.tile.openstreetmap.org) zou
denk ik ook op een NAS (via iScsi) van xs4all kunnen staan.

en het is me ook bekend dat de Vrijschrift server ook gesponsord word door
xs4all. ik heb daar volgens mij niet al te lang geleden nog native ipv6 voor
aangemaakt :)

Remco

--
Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!