ik heb ook al eens gedacht om een animated map te maken met bussen (divs)
die rondrijden (op tijd) op de OpenLayers Map
Nuttig.. mwah, zou wel een goede demonstratie van de mogelijkheden zijn.
Alleen weinig tijd om alles wat ik verzin te realiseren

Op 21-09-07 heeft Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: