Ha allen,

Ik kom pas medio deze week toe aan het maken van een verslagje in tekst.

Ondertussen zet ik de ruwe mindmaps van de vergaderingen al online,
zodat iedereen een idee kan krijgen van wat er zoal bediscussieers is:

De meeting van zaterdagochtend:
<http://www.xs4all.nl/~exel0/osm/OSM%20Zaterdag%2028%20oktober.pdf>

De meeting van zaterdagmiddag waarin we in kleiner verband hebben
gesproken over de doelen voor 2008
<http://www.xs4all.nl/~exel0/osm/Doelen%202008.pdf>

De meeting van zondagochtend, waar vooral is gesproken over servers en
(noodzaak voor) nieuwe sponsors:
<http://www.xs4all.nl/~exel0/osm/OSM%20Zondag%2029%20oktober.pdf>

Martijn

Op 29 okt 2007, om 11:56 heeft Rob het volgende geschreven: