On Mon, December 17, 2007 12:19 pm, Peter Peterse wrote:
> Hallo Martijn,
>
> ik vraag me al enige tijd af wat de status is van de nederlandse tile
> server.
> * Wanneer is de laatste update uitgevoerd?
> * Hoe kunnen wijzigingen doorgegeven worden aan de tile-server?
>
> Ik zie namelijk punten welke inmiddels op de officiele site doorgevoerd
> zijn nog steeds onveranderd zijn.

Goede vraag. Ik heb een concept voor een tekst op de weblog, maar het
lijkt me goed die pas te plaatsen als de server up to date is.

titel:
JR Online sponsort Nederlandse tileserver

tekst:

Na de donatie door AND bevat het Nederlandse deel van OpenStreetMap veel
data, soms leidend tot problemen met renderen. <a href="www.jronline.nl"
title="sponsor">JR Online</a> besloot hierop een Nederlandse tileserver te
sponsoren, vooral voor toepassingen die van de OpenStreetMap date gebruik
willen maken. De kaart is ook te zien op een <a
href="http://tile.openstreetmap.nl"; title="webpagina">webpagina</a>. Er
kan gekozen worden voor verschillende manieren van renderen, via een
knopje "+" aan de rechterkant. Ook de originele AND kaart is te zien en de
kaart zoals die was voor de AND import. We zijn erg blij met de virtuele
server die JR Online ter beschikking stelt.

Feedback welkom uiteraard.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante