Hier moeten we inderdaad een keer vaart achter zetten. Het begint op
te vallen dat de data eenmalig op de server is gezet.
Martijn vO - heb jij überhaupt tijd om hier aandacht aan te besteden?
Heb jij een inschatting van wanneer dit gedaan kunt hebben? Wat / wie
heb je nodig om het sneller te laten gaan?
Misschien even babbelen per IRC? Ik kan vanavond laat (na elven). Ping
me anders even op gtalk.

Martijn

Op 17 dec 2007, om 18:24 heeft [EMAIL PROTECTED] het volgende geschreven: