Martijn van Exel wrote:
> Cool. Maar ik herinner me bij het overzetten van de IMG file eigenlijk
> helemaal geen problemen en gedoe met registry..? Alleen het
> inschakelen van een 3rd party tool waarvan ik de naam alweer ben
> vergeten.

Interessant, want ik ben nooit een tool tegengekomen waarmee 3rd party
kaarten geïnstalleerd kunnen worden onder MapSource. Daarentegen kom je
wel op veel websites instructies tegen over het juist configureren van
een *.reg bestand. Kun je een linkje opduikelen?

Over de installer: Eigenlijk wil ik er naar toe dat de installer zo
werkt dat deze een keuze biedt aan kaarten (zeg: EU of NL, DE, UK, etc.)
en dan de kaarten download van internet, installeert en vervolgens
up-to-date houdt. Ik ben benieuwd of dat te doen is met NSIS.