Lambertus,

Je bent wel wat van plan zeg, hoe ga je dat met de TDB file regelen ?
Ik heb na een reparatie van meer dan 3 maanden mijn slaptop weer terug ..
(MM "Ik ben toch niet gek? ")
Ik ben al eens met de innosetup bezig geweest (welke dus op de laptop stond).
Hier heb ik ook een goede installer mee kunnen maken voor het installeren van
kaarten in mapsource (en het weer verwijderen).
Ik heb een aantal vraagjes :

Heb je voor je kaarten een bepaalde FID gereserveerd ?

ben je al eens met typ-files bezig geweest ?
Hiermee kun je de "look" van de Garmin kaarten aanpassen, zowel in mapsource
als de  "x" modellen; Ik gebruik deze type files om de tracks wat duidelijker
te maken in MS en mijn Garmin bij het MTB-en. Je kunt de kaarten zo aanpassen
dat ze in MS op rasterkaarten lijken!
werkt ook met Openstreetmap kaarten.

Ik heb wel eens een HTML script gehad voor het installeren van 3rd party
kaarten, maar dat werkte alleen met MS explorer, en als je de verkeerde entry
weggooit gaat Mapsource alsnog over zijn nek... Perl lijkt me ook een leuke
optie maar dat kan ik niet programmeren.

goodgoan,

Bert