Gisteren de installer gedownload. Ik kreeg echter een directory met daarin
een uninstaller, een html-pagina-link, en de reeds genoemde kaarten. Ik had
meer gehoopt op een programma dat mij de keuze geeft welke kaarten ik wil
overpompen op m'n GPS.
De kaarten gekopieerd naar Mapsource, en daar werden ze wel netjes gevonden.
Kaarten installeren gaat zo dus ook goed.

Wat me wel opviel, wat dat de kaarten aan de kustlijn een aparte vorm hadden
(een driehoek), maar dat alleen de driehoeken met voor het overgrote deel
zeewater konden worden gekozen, en niet de driehoeken met juist veel
landmassa. Zo kan ik dus niet het voor mij dichtbije castricum op de GPS
zien. Is dat een snijfout, of een indexfout in de TDB-file?

Op de HTML-pagina kan ik netjes zoomen e.d., maar ik het niet duidelijk waar
ik een kaart vandaan kan halen. Er gebeurt nl. weinig als ik dat selecteer.

Verder ben ik er natuurlijk heel blij mee, en zal er zeker een stuk aan
spenderen in de volgende podcast.

Groeten,

            Danny