On Thu, 14 Feb 2008 14:46:24 +0100
"Martijn van Oosterhout" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Een kwestie van de stylesheet krijgen. Ik heb rondgevraagd maar ik heb
> hem nog niet te pakken kunnen krijgen. Als iemand anders even wil
> proberen zou dat fijn zijn...

IIRC heb ik in een mail van Andy gelezen dat ze ook een aangepaste
versie van osm2pgsql gebruiken i.v.m. relaties.

Aan de andere kant denk ik dat als er maar genoeg fietsroutes en
fietspaden bij komen, dat Andy dan ook meer zoomlevels voor Nederland
toevoegd. Dat heeft hij pas geleden nog gedaan rond Antwerpen.

m.v.g.,
Cartinus