De kaart is vannacht weer geupdate.
Ik zie nu dat er ook iemand anders in mijn dorp Glanerbrug e.o. de fietsroutes
aan het invoeren is?
misschien is het handig dat deze even contakt met me opneemt:
we doen dan anders alles dubbel aangezien de Cyclemap maar een maal per 14?
dagen wordt geupdate en ik momenteel rond het dorp bezig ben
(Glanerbrug-Losser-Glane).

Bert