Werk volop:

Nieuwe wijken in overvloed.
Alle pedestrian fietspaden coorrigeren
Alle kromme kruispunten  recht maken
And dat mist heel veel recreatieve wegen en paden
Parken en campings
Bebouwde kom aangeven
Namen bij winkelcentra industrie en untiliteitsgebioeden
Gebouwen tekenen
Bushaltes, postbussen recyclepunten speelplekken
Veel and-wegen zijn getekent op  ruwe data zonder menselijke tussenkomst:
rechte hoeken  en niet parallel-lopende stukken corrigeren
Dubbelbaanswegen echt dubbelbaans makewn + fietspaden
Snelheid invoeren
Primary wegen terugzetten naar secondary N > 400 (lees discussie)
Zo tekenen dat er mooie plattegronden uitkomen.
Routes construeren voor het fietsknooppunten netwerk
(20% van de wegen ontbreekt of is onaf)
Water invoeren mbv de yahoo map
Picknickplaatsen
Wegblokkades (alleen fietsers en/of OV) sluizen en paaltjes
Stoplichten waar nuttig
Voetgangersgebieden winkelcentra correct taggen
Via de "nieuwe kaart van nederland" nieuwe gebieden
opsporen en in kaart brengen.
Een willekeurige wijk helemaal controleren en in kaart brengen
Alle molens importeren (hebben we die al ?)
Alle water infrastructuur met een belangrijke functie en bijbehorende
gemalen en sluizen in kaart brengen (zowel scheepvaart als water huishouding)
POI inbrengen in JOUW buurt
Het nuttige met het aangename verenigen: GPS kroegentocht
Routes taggen die voor bromauto's (< 40 km) wel of niet toegankelijk zijn

Ga zo maar voort, als je eenmaal begonnen bent
vindt je steeds meer om te doen.

Gert

aan het gps-en in midden frankrijk
back to the base