Freek schreef:

> Ter info: Assen is één van de weinige plaatsen die wel voorzien is van
> huisnummering. Assen is behouden gebleven van voor de AND import omdat deze
> al volledig door Richard Duivenvoorde en Henk Hoff in kaart was gebracht. Ik
> geloof dat er daarna niet zo heel veel meer gebeurd is in die regio, je zou
> eens met hen moeten praten.

Het was trouwens Richard van der Weerd en niet Richard Duivenvoorde,
maar dat terzijde ;-)

Idd moet de Dichtershof nog "even". Had daar zelf nog niet bij
stilgestaan.... Heb zelf afgelopen week nog even Kloosterbos erin
gefietst (voor zover de straten niet afgesloten waren door bouwhekken.
Voor de rest is Assen m.i. nog steeds errug up-to-date. Zelfs de nog
officieel te openen wegvlak Peelo zit er al goed in.

Hoe dan ook, sta altijd open om even weer een Asser OSM-event op een
terrasje te houden om witte vlekken te identificeren (todo's) en o.a.
Ronald te ontmoeten ;-)

Gr,
Henk