Gert Gremmen wrote:
> Lijkt mij een prima voorstel.
>
> Wat vindt de lijst daarvan ???
Helemaal top!

> Het is wel belangrijk een Beamer en Wifi
> te hebben, ik neem aan dat daar voor gezorgd word
> of kan worden.
Ik heb een 3com wifi punt dat in elke willekeurige hub of switch kan
worden geprikt. Neem ik mee. Ook heb ik een xga beamer (1024x768). Stop
ik ook in de tas.

> Graag aanvullingen op de agenda svp !!
>
> Ik wil alvast een agendaatje voorstellen:
>
> OSM nl ... Wat nu
Lijkt me een hele goede! Er gaan steeds meer geluiden dat er behoefte
ontstaat aan een organisatie structuur, wellicht kunnen we vanuit de
nederlandstalige wereld (Belgie ook) krachten bundelen.