Beste Talk'ers,

I.v.m. de organisatie van de OpenStreetMap-zaal tijdens de SoftwareFreedomDay op zaterdag 13 september in Baarn, wil ik graag voorstellen dat iemand (of meerdere) van uit het OSM-project de verantwoordelijkheid voor organisatie van het OpenStreetMap-gedeelte op zich neemt? Ik vind dit zelf ook wel interessant, maar om de organisatiedruk wat te verlichten vraag ik liever anderen? Een van jullie interesse om de programmering van de zaal, publiciteit voor de zaal, een wiki voor overleg etc. te regelen? Gert? Geert? Martijn Van Exel? Armijn? Milo? Iemand anders?

Hierbij een samenvatting van wat er tot nu toe is gezegd:

(Gert)
agenda:
OSM nl ... Wat nu
Cursusje editen met OSM
Fietskaart en OV-kaart
Automatisch wegen maken in OSM
API 0.6 ??
Autorouters op OSM

(Martijn van Exel)
"PR / OSM in de pers
Organisatiestructuur
Werven nieuwe deelnemers
Werving en beheer fondsen
Lopende subsidie NLNet"

(Milo)
"Ik heb een 3com wifi punt dat in elke willekeurige hub of switch kan
worden geprikt. Neem ik mee. Ook heb ik een xga beamer (1024x768). Stop
ik ook in de tas"

--
Met vriendelijke groet,

Bas de Lange

Nederlandse SoftwareFreedomDay
zaterdag 13 en 20 september 2008!
"Bringing softwarefreedom to a street near you!"
http://www.softwarefreedomday.eu
begin:vcard
fn:Lange
n:de;Bas