Allen,

Voor mijn overhoorsoftware voor het onderwijs ben ik op zoek naar
rechtenvrije kaarten die gebruikt kunnen worden voor het oefenen van
topografie.

Ik kwam op www.openstreetmap.org terecht, waar ik mij verbaasde over de
enorme hoeveelheid informatie. Volgens mij moet het mogelijk zijn hier de
kaarten die ik zoek uit te extraheren, alleen is mij dat niet gelukt.

Wat ik zoek:

Kaarten met (provincie)grensaanduiding zonder tekst en wegen.
Het gaat om de volgende kaarten:

Nederland met provincies,
de afzonderlijke provincies van Nederland en
de werelddelen.

Kan iemand me helpen aan deze kaarten of aan een manier waarop ik deze kaart
kan extraheren?

Ik denk dat dit niet alleen voor mijn software, van nut is, maar ook voor
anderen in het onderwijs, die nu moeten werken met kopieen van kaarten uit
het aardrijkskundeboek.

Alvast bedankt!

Bas
www.teach2000.nl