Ziet er mooi uit, met een steekproefje van een paar adressen kom ik vaak
goed uit.
Alleen hebben ze in lelystad 'vreemde' huisnummers, waar het niet helemaal
goed mee omgaat. Je hebt dan een straat die Wold 10 heeft met huisnummer 22,
in de AND data en ook teleatlas/navteq wordt dit dan huisnummer 1022. Het
beste om dit probleem op te lossen lijkt mij, om de 10 over te hevelen van
het huisnummer naar de naam van de straat. Dit zorgt ook voor een beter
uitziende kaart, zie
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.50305&lon=5.49303&zoom=16&layers=B00FTF