Misschien is het leuk om van iedere bezoeker/participant aan te geven
waar hij/zij vandaan komt (dit kunnen ze er zelf via JOSM in laten
zetten) en dit te laten renderen. Zo ontstaat er een kaart van
Nederland (en Belgie?) met allemaal stipjes (of mannetjes, vlaggetjes,
noem maar op).

Groeten,

Myckel