> In de OSM track uploader kun je je woonlokatie opgeven en delen (heb dit
> in het verleden gedaan), ik neem aan dat mensen weinig problemen hebben
> als deze gegevens gebruikt worden (i.c.m. alleen een plaatsnaam)
> aangezien ze geen probleem ermee hadden toen ze dat ingevoerd hadden
> (wel nog even navragen natuurlijk, als dat mogelijk is).

Speaking for myself: Ik zou het inderdaad niet erg vinden als ik als user bij
een woonplaats gezet wordt. Dit heb ik immers zelf opgegeven bij OSM en de
Wiki (user in...). Ik heb ook bij de thuis coördinaten niet direct mijn eigen
huis geprikt. Globaal mag je best weten in welke wijk ik zit, maar meer is
toch niet nodig :)

Als iemand in -openbare- data aangeeft waar hij/zij woont, waarom niet?

Martijn Coenen