we kunnen het vrij simpel houden (zonder custom rendering)
- kaartje... klik, spuug locatie naar db
- op kaartje ligt een (kml) overlay die vanuit phptje geserveerd wordt
(dit is allemaal standaard spul/functionaliteit)

klaar is klara, kees...

Groeten
Rob

Op 3 september 2008 22:30 schreef Myckel Habets
<[EMAIL PROTECTED]>het volgende: