On Thursday 18 September 2008 01:49:28 Paul Berendsen wrote:
> -  ? Wat heeft de voorkeur ?  "FIXME=..."  of  "note=FIXME..." ?
Volgens tagwatch zijn er in Nederland ongeveer anderhalf keer zoveel van de
eerste als van de tweede, maar volgens mij zijn het allebei gewoon "geldige"
tags.

On Thursday 18 September 2008 01:49:28 Paul Berendsen wrote:
> -  ? Zijn deze tags ook buiten JOSM te bekijken, bijvorbeeld in Potlatch ?
In OSM zijn alle tags gelijk. Ook deze dus. Daarom zijn ze in iedere editor
zichtbaar. Het voordeel van de validator plugin in JOSM is dat hij nodes en
ways met deze tags kan highlighten.

Ik werk zelf nauwelijks met Potlatch, dus ik weet niet of de weergave van
nodes en ways verandert met deze tags. Ik zou zeggen: Probeer het eens uit
bij een situatie waarvan je weet dat er iets niet klopt, maar waarvan je de
oplossing niet 1 2 3 bij de hand hebt.

--
m.v.g.,
Cartinus