Daar hebben we het nog niet over gehad?

On Monday 22 September 2008, Martijn van Exel wrote:
> Ik denk dat de volgorde zou moeten zijn dat er eerst een consensus
> ontstaat over het taggingschema en daarna mapnik wordt geconfigureerd.
> Anders wordt het allemaal wel erg ad hoc - en dat is wat we met de
> werkgroep taggingstandaarden juist wilden voorkomen. Ik mis trouwens
> nog een verslag / uitkomsten van deze avond, ik ben er wel erg
> benieuwd naar.

Dat komt nog, maar we willen na een eerste draft binnen de groep eerst nog
even kijken of we het er zelf wel mee eens zijn ;-)

> Het lijkt het me in deze context een goed idee dat de mensen die zich
> buigen over de tagging-conventies ook input krijgen, of in elk geval
> nauw contact houden, met iemand met kartografisch inzicht /
> achtergrond.

Mmm, het doel van de groep is volgens mij niet om meteen iets aan de rendering
te gaan doen, maar betere documentatie zal natuurlijk wel een ondergrond zijn
waarvanuit betere rendering opgezet kan worden. Eigenlijk precies wat jij
boven zegt.

--
Freek