> Daar hebben we het nog niet over gehad?

Klopt, daar zullen we het de komende meeting over gaan hebben. Maar die moet
nog gepland worden. Dat gebeurt binnenkort.

> Mmm, het doel van de groep is volgens mij niet om meteen iets aan de
rendering
> te gaan doen, maar betere documentatie zal natuurlijk wel een ondergrond
zijn
> waarvanuit betere rendering opgezet kan worden. Eigenlijk precies wat jij
> boven zegt.

Inderdaad. Bovendien zullen we nadat we het intern eensch zijn over ons
voorstel deze aan de hele OSM-NL lijst presenteren en een rondvraag houden,
voordat we een definitieve versie uitbrengen.

Geert.