na onze (lennard & ik) speurtocht is gebleken dat de stylesheet voor grens
data rendering kijkt is naar de planet_osm_roads tabel.. why ??

      (select way,admin_level from planet_osm_roads where
"boundary"='administrative') as admin

Martijn v.O. , kun je de de import aanpassen hiervoor, of iemand vragen
waarom ze het hebben veranderd

Rob