Opmerkingen tussengevoegd.

2008/9/27 Gert Gremmen <[EMAIL PROTECTED]>:
> Waar zie je dat dan Lennard , met die namen op Mapnik ???
> (linkje svp)
> Het enige wat ik zie is schildjes van de LF routes.
> En op .org  zie ik zelfs helemaal niets fietsroutes gerelateerd.

onder andere hier:
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=16&lat=51.68239&lon=4.88529&layers=B000000F
De fietskaart doet he volgens mij wel goed.

> Verder, is het niet zo dat de tagging moet worden aangepast aan de
> rendering, maar wel andersom. Zoek dus de oplossing in Mapnik.
>
> Over het verschil in B en NL tagging, moeten we inderdaad eens
> overleggen.

Beide mee eens

> Van  die verbindingswegen heb je helmaal gelijk, dat zijn ook
> helemaal geen benaamde routes, dus gewoon geen naam, of
> iets algemeens zoals name=internetwerk en note = xx - yy

Zoals Geert al aangeeft, je kan de conventie
name=netwerknaam/anderenetwerknaam gebuirken
Hier: http://squall.student.utwente.nl/osm-rcn/
staat houdt Steven trouwens gegevens bij over de netwerken, hij
gebruikt ook die conventie.
Vroeger gebruikte ik name= en alt_name=, maar ik ben aan het overgaan
(als ik me nog weet te herriniren welke van de twee knooppunten in
welk netwerk lag).

Knooppunt namen toevoegen kan ik me wel in vinden. Relatie-namen
moeten in mijn ogen behouden blijven (al was het alleen al om in josm
een overzicht te houden),

Rene.