Maar het is toch niet zo dat alle administratieve eenheden een eigen
level moeten hebben?

Ik stel me zo voor dat streekplangebieden ongeveer op het zelfde nivo
liggen als ROA's of gemeenten. Het is dan meer zaak om te zorgen dat
iedereen dezelfde admin-level gebruikt (cq tagged) en dat we de wiki up
to date houden (bedankt skywave, ik zie dat je het meteen hebt gefixed
:-) )
We moeten ze natuurlijk wel afzonderlijk kunnen selecteren voor het
stijlen etc, maar dat mag ook met iets van
[admin_level=8][type=streekplan] oid???

(ik zie trouwens dat de shape van cloudscape voor de administrative
boundaries niet zoveel soep is...).

Groet Richard