Op donderdag 11-12-2008 om 23:33 uur [tijdzone +0100], schreef Maarten
Deen:

> Oh wacht, ik was de andere kant op aan het denken. Maar dan zie ik het
> probleem
> ook nog niet. De A2 is in feite "rechtdoor", voor de A58 richting Son moet je
> linksaf.

Nee, dat is dus het 'rare', voor de A58 richting son moet je rechtdoor /
de weg blijven volgen. Om de A2 te blijven volgen moet je juist
rechtsaf.

> Vanaf de A58 komt een verbindingsweg naar de A2 en van de A2 gaat een
> verbinding
> naar de A58. Waarom zou het mis gaan zoals het nu gemapt is?
>
> De software ziet dat de enige verbinding voor de A2 is om rechts te blijven
> en
> als je de A58 op moet moet je links rijden. Er is toch een "afslag" naar
> links
> daarvoor?

Het gaat dus mis, omdat je niet linksaf moet om op de A58 te komen, maar
je je weg gewoon moet blijven volgen.

Je moet juist rechtsaf om op de A2 te komen.

Werkt een tekening wellicht verduidelijkend?

- Jeroen