On Friday 26 December 2008 17:19:56 Freek wrote:
> Kom ik zo af en toe ook wel tegen. Grootste probleem lijkt het gebruik van
> Potlatch te zijn (zonder hier nu de gebruiker dan wel Potlatch direct de
> schuld van te geven ;-), het kost enige oefening om wegen op de juiste
> manier met elkaar te verbinden.

Een andere oorzaak van losse fietspaden is ook nog steeds de AND import.
Alle wegen van voor de import zijn toen verwijderd, maar de fietspaden niet.
Die zitten dus niet vast aan de geïmporteerde wegen. Het Jaagpad in de bocht
van de Oude Rijn in de tweede link hierboven is daar een goed voorbeeld van.

--
m.v.g.,
Cartinus