Gert Gremmen wrote:

> Ik denk dat enige werkbare oplossing is een database splitsing.
> Er komen 2 OSM databases, en op grond van de verkregen toestemming
> van de user komt data ofwel alleen in de "oude" database,
> ofwel de nieuwe database ( of beide).
> DWZ dat er dan voor eindgebruikers van de data 2 mogelijkheden bestaan:

Dat zou echt de slechtst denkbare situatie zijn. In de praktijk komt het er dan
op neer dat mensen wel gedwongen worden om een keus te maken (waar ze dan
misschien niet helemaal achter staan) puur en alleen omdat blijkt dat de ene
database meer updates krijgt dan de andere.
En dan is het dus door de strot geduwd.

@Henk: wat ik nog een beetje mis is het waarom. Waarom moet er een andere
licentie komen?

Maarten