Misschien is er gewoon toch nog wel een extra level nodig.

Ik mis nu bijvoorbeeld: Hilversum (volgens wikipedia: 84.000), Lelystad,
Emmeloord, Vlissingen, Goes, Delft (96.000), Roosendaal, Bergen-op-Zoom,
Drachten, en nog een paar waar ik niet meteen de naam van ken maar ze wel
op die kaart er uit vind springen.

groet,
floris