Heel erg mooi, je kunt er bijna direct ook een ouderwetse papieren kaart van
laten drukken. Ik vind vooral dat zoom level 14 (eerste met de afstanden) er
erg strak uitziet, mooi overzicht en toch genoeg detail.

Wat detail geneuzel.
* Op zoom-level 14 zouden de knooppunten wat groter kunnen (vallen een
beetje weg tov de routes)
* Op zoom-level 14 plaatsnamen ook duidelijker (groter of vet), vallen een
beetje weg.
Wel weer jammer dat vaak op een kruispunt in het midden van een dorpje waar
een knooppunt is gekozen vaak ook een place-tag staat, waardoor de
plaatsnaam dwars over de knooppunt-aanduiding staat.

Nog wat over routes met een verschillende route voor heen en terug (door
éénrichtingsfietspaden). Hier is de afstandsaanduiding opgesplitst in de
verschillende overlappende/aparte delen, ik weet niet of dat zo de bedoeling
was of dat dit een toevallige uitkomst is. Je zou hier het gemiddelde van de
twee richtingen kunnen geven. Zie b.v. tussen knooppunt 62 en
84<http://openfietskaart.nl/?zoom=14&lat=53.19406&lon=5.96889&layers=B0000TFTFFFT><http://openfietskaart.nl/?zoom=14&lat=53.19406&lon=5.96889&layers=B0000TFTFFFT>,
scheelt hier wel 400 meter, maar meestal maakt het niet zoveel uit.
Ik weet ook niet zeker of deze route goed getagged is met de verschillende
roles, maar ik dacht het eigenlijk wel.

Grtz Theun,