Hi Eugene,

Eindelijk wat officiƫlere data over woonplaatsgrenzen dan de buurtgrenzen
van het CBS. Heb je deze via het internet gevonden, of per gemeente
aangevraagd. Dit zijn natuurlijk ook handige grenzen om te bepalen welke
straten en eventueel adressen bij welke woonplaats horen.

Zou je hier niet gewoon boundery=administrative tag voor moeten gebruiken.
Op een zelfde manier als de gemeenten. Dan met admin_level=9? Beneden
gemeente nivo 8 zijn 9 en 10 ook al gespecificeerd maar ik denk dat dit een
officiƫel vastgelegd.

Groet Theun,