2009/7/19 Rejo Zenger <osm-talk...@subs.krikkit.nl>:

>  - Nabij het westelijk einde van de Gustav Mahlerlaan eindigt een tram-
>   lijn met een lus (zodat de tram weer kan omdraaien). Die lus is als
>   "oneway:yes" tagged. Lijkt me correct, want op dat stuk is dat ook zo
>   voor de trams. Verderop zijn het twee banen, elke oneway, in OSM een
>   enkele way zonder "oneway:yes". Lijkt me ook correct. Toch geeft KR
>   hier een issue. Wat is er mis? Het gaat om way met ID 7381599.

De lus bestond uit 2 delen, en die 2 delen waren niet fysiek verbonden
(einde van het ene en begin van het andere deel waren 2 verschillende
punten op dezelfde plaats in plaats van 1 gedeeld punt). Ik heb het nu
verbeterd in http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/1874355.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com