Hi there,

Ik had een week of anderhalf geleden een paar kleine vragen gesteld naar
aanleiding van problemen die ik tegenkwam bij het verhelpen van Keep
Right issues. Slechts een van die vragen is beantwoord.

Kan iemand mij nog helpen met:

- Bij onder meer jacht- en woonboothavens heb je geregeld dat er een
  stijger en/of pier ergens op het land begint en een aardig stuk het
  meer of plas inloopt. Deze tag je met "highway: footway, man_made:
  pier" of iets dergelijks. Wat me niet duidelijk is, is wat er gebeurt
  op grensgebied van land en water. Met andere woorden, daar waar de
  area met "natural:water" begint, hoort daar nog een "connecting node"?

- <http://www.openstreetmap.org/browse/way/7373424> geeft in Keep Right
  een issue (points die meerdere keren gebruikt zouden worden). Ik zie
  dat probleem niet met de Validator in JOSM. Is hier nou nog een
  probleem?

Bij voorbaat dank,

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>