++ 27/07/09 21:05 +0200 - Philip Homburg:

En deze vraag liet je onbeantwoord. :)

>Ik zat even te kijken naar
>http://keepright.ipax.at/report_map.php?error=4703324
>maar het lijkt me dat keepright daar overdreven kritisch is.

Het is in ieder geval logisch waarom KR dat denkt. Dat probleem zou niet
bestaan wanneer de brug gemaakt zou zijn zoals aangegeven is op de wiki.
Op <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:bridge> staat "If the bridge
ends in a junction, you'll need a small non-bridge way between bridge
and junction."

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.